Kategori: Kişisel

Sizin babanız hiç öğretmen oldu mu? 0

Sizin babanız hiç öğretmen oldu mu?

Öncelikle onu paylaşmayı öğreneceksiniz arkadaş. Belki biyolojik olarak tek çocuğu olabilirsiniz ama aslında değilsiniz. Klişe falan demeyin hiç, durum böyleydi hep. Yıllar içinde farklı yaşlardan abim, ablam da oldu kardeşlerim de. Başkasını kıskandığımı hatırlamıyorum hiç, böyle bir dengeyi kurabilirdi babam.

Hayata, yine yeni yeniden :) 3

Hayata, yine yeni yeniden :)

Kısa ve öz bir yazı olacak.

Hani bunu söylüyorum ki okumanızı sağlayabileyim. Ya da etkili bir soruyla başlayabilirdim bunun için. Neyse 🙂

Hayatınızın yeniden başlayacağını hiç düşündünüz mü? (Haha, dayanamadım sordum işte!),

Konumuz bunlarla birazcık alakalı. (Evet şu anda da size okumayın sıkıcı bir yazı olacak dedim, evet yaptım bunu)

2012’den beklentilerim 1

2012’den beklentilerim

Bu yazımı acemilik ile usta birliği arasında iznimin son saatlerinde yazıyorum. Gördüğüm kadarı ile çarşıya çıkmak sorun olmayacak, umarım hiç de olmaz.

DDG Studios artık DMG Studios 0

DDG Studios artık DMG Studios

DDG Studios’u ilk kullanmaya başladığımda aklımda sadece bir film stüdyosu yoktu. Çok daha detaylı düşünmüştüm. Her iş kolundan birbirine bir şeyler katabilecek insanların ortak buluşma noktası gibi.

Son 2 senede DDG Studios’u sadece film projelerinde kullandık. Bu projeleri malum tek başıma yapmadım hiçbir zaman. Merve ile beraber bir şeyler yaptık her zaman.

High Five 1

High Five

İnsanın sevgilisi ile 5 sene sonunda bile halen birçok konuda aynı fikirde olması, alınan hediyelerin aynı amaçla alınmış olması ve başlanılan konuşmaların genellikle belli bir fikir üzerinde buluşarak bitmesi ne güzel değil mi?

Aynı özlemle yatıp kalkmak, benzer zevklere sahip olmak hayatı çekilir kılıyor.

Sen başka mezhepten misin? 2

Sen başka mezhepten misin?

-Selamün Aleyküm.

Aleyküm Selam.

– Sen başka mezhepten misin?
Öyle miymişim? Ben pek bir şey bilmem mezhebimle ilgili, tarihlerine ilgi duymam dışında çok içeriğini de bilmem hiçbir dinin. İnancım vardır ama mantığıma ters gelen şeylere, ne olursa olsunlar çok kaptırmam, kaptıramam yapım gereği. Vicdanım ne diyorsa o.

Meyra, Murat Dalkılıç ve Billboard Hot 100 !!! 1

Meyra, Murat Dalkılıç ve Billboard Hot 100 !!!

Son günlerde dinlediğim müzikler bunlar. Beni feci halde etkiliyorlar. Hazır biraz izin almışken güzel geliyor arada kop kop müzikleri.

Moo cards are awesome… 0

Moo cards are awesome…

Hah, ingilizce başlığa Türkçe bir yazı beklemiyordunuz, ama bir baktım da pek okuyacak yabancı arkadaşım yok 🙂 Ama Türkçe başlık da pek bi ezik durdu bu kartlar için, ne de olsa yurt dışından alındılar.

Aranızda moo.com’u duymamış olanlarınız çoğunluktadır. Hatta duymuşsanız bravo diyorum size. Zaten banada Cem. söyledi. Biliyorsunuz bu tarz ilginç şeyleri bulmakta üstüne yoktur (neyseki :)).